Brev:
Mad og allergi
18. november 2010
Alder:
5 mdr.
Mad og allergi
Hej Helen.
Alexander er blevet 5 måneder nu. Han bliver ammet 100% og min plan er at starte op med mad, når han er omkring de 6 måneder.
Jeg synes dog han viser tegn på at være klar.
Han er begyndt at være sulten flere gange om natten. Det er ren sult, hvor han spiser et helt måltid næsten i søvne. Han åbner mange slet ikke øjnene.
Han kan sidde selv i et lille stykke tid.
Han tager min mad og putter den i munden.
Han savler meget og tygger med, når vi spiser.
Jeg tænker jeg snart skal til at starte, men ville jo helst vente, da jeg selv havde massiv fødevarerallergi, da jeg var barn.
Hvad synes du?
Alexander blev født 40+4.
Hilsen